Każdy z nas lubi od czasu do czasu dostać coś za darmo. Nic tak nie cieszy,…
Kategoria: Marketing
Szkolenia marketing online – czy warto?
Marketing online obejmuje wszelkiego rodzaju działania marketingowe i sprzedażowe w Internecie za pomocą różnych narzędzi. Dlatego…
Jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową?
Wszystkie działania marketingowe powinny być przemyślane i tworzyć spójną całość. Dzięki temu kampania może przynieść fantastyczne…
Pięć form reklamy internetowej, na które warto obecnie postawić
Odpowiednia promocja w sieci ma bezpośrednie przełożenie na osiągane wyniki sprzedażowe. Kluczowe jest jednak określenie grupy…
Dlaczego warto zainwestować w kampanię content marketingu?
Content marketing to działania, jakie mają w swojej ofercie wszystkie agencje interaktywne. Warszawa jest głównym centrum…
Rynek leasingu i wynajmu aut po zmianach przepisów podatkowych
Początek 2019 roku to moment, w którym w życie wchodzą nowe przepisy podatkowe. Jest to szczególnie…
Influencer marketing – skuteczny sposób sprzedaży
Stwierdzenie, że influencerzy rządzą internetem, nie podlega dziś dyskusji. Według agencji Newspoint już dla ponad 70%…
Inflacja hamuje zgodnie z planem
W grudniu inflacja wyniosła 1,1 proc., to wynik zgodny z oczekiwaniami ekonomistów i jednocześnie najniższy od…
RODO – krajobraz po 6 miesiącach
Pomimo upływu 6 miesięcy od momentu wprowadzenia RODO, wiele firm nadal nie jest w pełni przygotowanych…
BIK Indeks – Popytu na Kredyty Mieszkaniowe wyniósł w grudniu 2018 r. – 24,9%
Wartość BIK Indeksu – Popytu na Kredyty Mieszkaniowe (BIK Indeks – PKM), informuje o rocznej dynamice…